Hakkımda

Fotoğrafım
Türkiye
Ben bir İngilizce öğretmeniyim. Farklı değilim, ama aynı da değilim. İkisinin arası bir yerlerdeyim. İnsanları severim, ama kendimle de mutluyum. Hayvanları ve bitkileri de çok severim. Evde hayvanım ve çiçeklerim var. Onlardan ayrılmak çok üzüyor beni. Dünyayı, evreni seviyorum. Agnostik, araştırmacı, tepkisel biriyim. Dinlerle, bilim ve sağlıkla ilgili araştırmayı severim. Cinsiyetlerle ilgili farklı savlarım var. Bilmediğimiz şeyleri bildiklerimize benzettiğimiz için çeşitlilik kanımıza dokunuyor. Bence o yüzden "öteki"lere önyargılıyız. Önyargılı olmaktan nefret ediyorum. Olmamak istiyorum ama bazen engel olamıyorum. Eşitlik, özgürlük temel anlayışım. Müzik, sinema ve kitap seviyorum. Müzikte herkesin beğendiklerinin yanında biraz kıyıda köşede kalmış şeyleri de seviyorum. Sinema izlemeyi seviyorum. Mutlu bir yapım var. Umarım herkes mutlu olur, kötüler hariç :)

Ruby'le hayaller kurmak

Ruby'le hayaller kurmak

20 Aralık 2010 Pazartesi

Canımızı sıkan her şeye, herkese bir alkış...

    Hiç bitmeyecek sandığınız o hararetli tartışmalar, kavgalar, atışmalar, kalp kırıklıkları, parlamalar, parlayıp sönmeler, parlayıp acıtmalar, tahammülsüzlükler vb. hepsi gerçekten canımızı sıkan şeyler değil. Çünkü aslında canımızı sıkan şeyler (kimseler) onlar olsaydı artık canımızı sıkmalarına lüzum kalmayacaktı, buna izin vermeyecektik. Çünkü insan canını sıkan şeyleri, kimseleri hayatından hemen uzaklaştırır. Ancak canınızı sıkanları hayatınızdan uzaklaştıramıyorsanız sizi hayatından çıkaramayacak başkalarının canını sıkarsınız. Çünkü bilirsiniz ki o hep orada, siz onun canını sıksanız da sıkmasanız da. Çelişki o kadar iç içe geçmiş ki, asıl derdiniz başkasıylayken sizi süspanse edecek olan kişinin canını sıkmanız, hıncınızı ondan almanız gayet doğru bir davranışmış gibi geliyor. Bazen bu gerçeği kendimize kabul ettiremiyoruz. Zaten kabul ettiğimizde yanlış kişilere yaşattığımız onca can sıkıntısı, kalp kırıklığı, iç burkulmasının altında ezilip gidiyoruz. Fakat yine de bir özür dilemiyoruz... Canımı sıkan herşeyin aslında bunu yapmak istemediğini biliyorum. 


Canımı sıktığın için seni alkışlıyorum... Çünkü seni sevdiğimi bildiğini biliyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder